niedziela, 10 lutego 2013

Sleek Respect - moja propozycja walentynkowego makijażu;)

Ferie oficjalnie rozpoczęte! Jestem już w moim rodzinnym domu i na tydzień mam odwyk od Warszawy;) Wreszcie mam czas by pobawić się więcej makijażami i paznokciami. Co mam nadzieje zaowocuje większą ilością postów na blogu.

Dziś pierwszy raz miałam okazję pomacać paletkę Sleek respect którą dostałam od Hexx w ramach świetnej akcji Hexxbox. Dziękuję kochana, za możliwość poznania tych produktów! Nie wiem jak ty ogarniasz to przedsięwzięcie;) Jesteś wielka:D
Jeśli jesteście ciekawe o co chodzi i same macie ochotę testować kosmetyki zapraszam tutaj:) <KLIK>

Nie będzie to recenzja ponieważ, to pierwszy makijaż jaki nią zrobiłam. Ale zdradzę wam, że zakochałam się w tych kolorach! Żywe, energetyczne, bardzo dobrze skomponowane i przede wszystkim pasujące do moich oczu;) Bardzo dobrze się z nią pracowało, tak jak z innymi moimi sleekami... a trochę ich już mam:D

Mam nadzieje, że spodoba się wam moja walentynkowa propozycja makijażowa:)










ZOOM NA USTA: Szminka Vipera 77 i błyszczyk Gosh 01 soft coral

ZOOM NA OCZY: Sleek respect

I jak wrażenia? Nie za dużo zdjęć?:D Dla tych którzy przez całego posta zastanawiali się "Co ona ma na głowie?" dedykuje kolejne zdjęcia:) Na włosach miałam coś co nazwałam "Ślimakiem naokoło głowy":D Zrobiłam go w minutę tuż po wstaniu, żeby mi włosy nie przeszkadzały. Ciekawostką jest, że robiłam go po raz pierwszy, do tego nie patrząc w lustro i użyłam tylko dwóch wsuwek.



Dla tych którym się nie podobała ta fryzura ,kolejne zdjęcie:D Rozplątałam to misterne upięcie! :D
(Nie czuję, że rymuję;))

Do makijażu użyłam:
Podkład: Ingrid mineral silk&lift nr 29
Puder: Kryolan transparentny
Róż: Paese(niestety numerek już się starł.)
Bronzer: Golden Rose Pressed powder 108 dark beige
Rozświetlacz: Cartice  SpectaculArt
Eyeliner: Maybelline master piecise liquid eyeliner
Tusz: Gosh Catchy eyes
Usta: Szminka Vipera 77 i błyszczyk gosh 01 soft coral
Brwi: Cień Bark z paletki sleek au naturel oraz just clear mascara z miss sporty
Kredka na linię wodną: Golden Rose  Classic waterproof eyeliner 219
Powieki: Sleek respect(zaznaczone serduszkiem):















Dziękuję, jeśli dobrnęłyście do końca posta:D Szczególnie przesyłam buziaki dla Hexx bez której ten post by nie powstał:D

66 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Tym razem postawiłam na cieńszą kreskę;) Cieszę się, ze Ci przypadła do gustu.

      Usuń
  2. I teraz dzięki Tobie patrzę na tę paletkę jak na Walentynkową limitkę :D Makijaż mi się podoba, bardzo ładnie i Ci pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny makijaż :) Nigdy nie odżałuję tego, że sleeki mnie uczulają :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. współczuję:* Na szczęście wybór cieni jest spory:)

      Usuń
  4. śliczna fryzura i makijaż również :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To są Twoje kolory! i widzę, że świetnie trafiłam z dopasowaniem, co mnie ogromnie cieszy!
    Nich paleta dobrze Ci służy :) bo pakiet poszedł we właściwe ręce!

    Dziękuję za tak spersonalizowaną notkę, jest mi ogromnie miło ALE to wszystko Twoja zasługa!

    Ewalucjo, dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Całkiem ładnie! :) A kolory do Ciebie dobrane wręcz idealnie :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, w tych kolorach czuję się bardzo dobrze:)

      Usuń
  7. Piękny makijaż, bardzo mi się podoba ta kolorystyka :) A ślimak świetny :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudnie ci wyszedł ten makijaż. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę, że masz taką piękną cerę.

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystko spoko, tylko gdzie moja walentynka?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trzeba czekać do czwartku:p

      Usuń
    2. rzecz w tym, że ja żadnej nie posiadam, w sensie ee mężczyzny na stanie i cóż począć :D

      Usuń
    3. podaj mi adres to masz walentynkę jak w banku:D :*

      Usuń
  11. Ślicznych kolorów użyłaś. Bardzo mi się podoba :>.

    OdpowiedzUsuń
  12. makijaż bardzo ładny, ja jednak zrezygnowałam z jej zakupu. . .

    OdpowiedzUsuń
  13. wyglądasz jak potwór w tych oczach, trochę za daleko poza załamanie wyjeżdżasz... na Walentynki w takim czymś to tylko na randkę z zombie :/

    jesteś śliczna, ale ten makijaż na nie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha:D na szczęście walentynki spędzę bez zombie:p Dzięki za opinie ;)

      Usuń
  14. Bardzo Ci pasuja taki kolory :) Ale ladnemu, we wszystkim ladnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie ci w tych ciepłych kolorkach :D Może trochę za dużo fioletu, ale jest wspaniale ^^ Udanych ferii!

    Zapraszam na haul na: pretty-and-colour.blogdspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. wyglądasz rewelacyjnie w tym makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. uuaaa... romantico takie ;) pięknie Ci wyszło. bardzo kobieco ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne usta i policzki, cienie do tęczówki pasują świetnie. Ale żeby się przyczepić to powiem, że pod łukiem spróbuj jaśniej, neutralniej, może z bielą wtedy ten róż ładniej się rozłoży na powiece w ogólnym efekcie. Na zdjęciu nr.2 popatrz. Gdyby pod łukiem brwiowym było rozjaśnienie i bliżej kolor do cery (ślicznej-zazdroszczę) to byłoby tak oko odseparowane.
    Sorry, że marudzę- jak coś to usuń marudzenie, bo może to kwestia oświetlenia zdjęcia tylko :x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj marudzenie jest potrzebne;) Ja nie jestem profesjonalistką tylko amatorką i ciągle się uczę więc takie rady są dla mnie cenne. Patrze teraz i wiem o co chodzi:D Następnym razem rozjaśnię bardziej:)

      Usuń
  19. świetnie Ci w takim makijażu!

    OdpowiedzUsuń
  20. mam tą paletkę, jest cudowna
    wrzucałam makijaże z nią w tym tygodniu, ale nad nimi to jeszcze muszę popracować :D

    Twój wyszedł ślicznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajnie wyciągnęło tęczówkę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny makijaż i fajne upięcie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. jejku wspaniały makijaż! bardzo ci w nim do twarzy (; /k.

    OdpowiedzUsuń
  24. :) kusisz tym spojrzeniem... oj kusisz!
    ślicznie Ci wyszło, a włosy- super.

    OdpowiedzUsuń
  25. uwielbiam tę paletkę.ceglasty mój faworyt.
    włosy boskie <3

    OdpowiedzUsuń
  26. jeden z lepszych, wśród tych które widziałam na innych blogach:-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ślicznie Ciw takich kolorach i tej fryzurce ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Matko i córko, cieszę się, że dostanę tę paletkę na urodziny, razem z jej siostrą. ;p

    OdpowiedzUsuń
  29. Z tego makijażu aż kipi wielkim LOVE. :D Śliczny. :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczny makijaż i fantastyczna fryzurka :)

    OdpowiedzUsuń
  31. fajnie Ci wyszedł slimak, takie fryzury na szybko są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczny! Ja mam podobną do Respect Paraguayę i nie umiem się tymi matami obchodzić, muszę coś podobnego zmalować :))

    OdpowiedzUsuń
  33. Przepiękny :D Prześlicznie Ci w nim. Się zakochałam w tym makijażu :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczny makijaż, pasuje Ci :) Muszę Ci powiedzieć, że masz uroczy ten pieprzyk na lewej powiece pod brwią, powinnaś go eksponować :))

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękny makijaż, ale brwi masz idealne <3 pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  36. świetnie podkreśla kolor oczu ten makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  37. Ewalucjo, masz przepiękną cerę! Zazdroszczę:) Miałaś kiedyś problemy z trądzikiem, czy nigdy? Może napisałabyś kiedyś notkę, w której opiszesz pielęgnację swojej twarzy? Jestem bardzo ciekawa :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam nigdy trądziku, wiadomo w okresie dojrzewania częściej pojawiały mi się niespodzianki ale nie było tragedii. Na pewno przygotuję takiego posta;)

      Usuń
  38. Śliczny makijaż! Muszę mieć Respect ;>

    OdpowiedzUsuń
  39. makijaż jak u clowna....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie każdemu musi się podobać;) Ale dziękuję za szczerą opinię;)

      Usuń
  40. A mi się bardzo podoba - jesteś śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo ładnie podkreślone oczy. Ja ostatnio używam różowego cienia do powiek który ma kolor podobny do naturalnego koloru moich ust. To powoduję efekt świeżości i jest dobre dla kobiet które chcą zrobić sobie makijaż liftingujący.No i genialne dla blondynek :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Uważam, że fiolet idealnie sprawdzi się podczas romantycznej kolacji we dwoje:) Poza tym podoba mi się Twoje upięcie i jestem pełna podziwu, że do jego wykonania wystarczyły Ci zaledwie 2 wsuwki. Masz naprawdę gęste włosy, a moje selerki nie chcą się trzymać przy tak małej ilości wspomagaczy;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Przede wszystkim masz przecudowne włosy i super upięte.

    OdpowiedzUsuń
  44. Piękne upięcie i jeszcze ładniejszy makijaż:). Fajna ta paletka!

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad;)